Party on

Vilken mysig dröm jag hade nyss... Oh. Somnade framför tv:n, det var ju bara gamla Simpsons och Family Guy så det sa snark om mig men sen ville jag ju inte vakna och lyckades få till några mys till. Mhm.
Fartigt värre på en lördagkväll, sova framför tv:n ha ha.

Det var som att jag hade nånting annat på hjärtat också men som vanligt är jag tom i huvudet när jag sitter här.
Jag skulle verkligen behöva plocka undan julen, för att inte tala om städa. Men när ska man orka göra det?

På begäran =) Mannen i mitt liv:

Underbara älskade häst. Min nallebjörn som helst skulle sitta i knät om han inte varit så stor. Som alltid vill vara till lags och som alltid vill vara med. Hummande brummande putten min.
Om han bara hade fått vara frisk.

Senaste tagna bilden, bara för nån dag sen. Mycket fin bild... Eh.
Jag har en kamera men det blir så dåliga bilder på vintern plus att den inte tål kylan så det blir lite dåligt med bilder. Å så är väl handhavaren inte speciellt skiklig på funktionerna, det kan bli ritkigt bra bilder men ja.
3 kommentarer
Johanna

Vad är det för fel på honom?

Marie (Tiger)

Han är verkligen något alldeles extra, Leffe. :) Glad att du har honom, och en sådan tur att han har DIG. :)



kramar

Marie

Han ser så snäll ut! TYvärr gör min mobilkamera likadant, den orkar inte med kylan och laddar ur:/ Men man får fota snabbt;)