Något varmare

Något varmare idag, bara -20. Men varmvattnet i köket har frusit igen så jag får diska på toa, hade det inte varit så att jag skulle få besök så hade jag ju kunnat vänta med att diska. Gud så dom ställer till det =p
Konstigt nog är det varmvattnet i köket som fryser först.

Har varit ut på tur idag igen i underbart vackert väder. Breathtaking. Jag hade kameran med mig men den tålde inte kylan och la av ganska snart.

Mayan är upphetsed inför turen. Eller kanske inte.


Leffes öron



Och vad säjer man om det här? Fruset piss i Skorpans svans. Jo eeeeuuwwwww. Säjer man.


Hästarna står inne nu och torkar lite svett plus hjälper stallet att tina, det är på god väg, Leffe har sin vattenkopp igång i alla fall.
Hämtat hö och skottat mer spån och svettats och lagat bilen med silvertejp och snark vad trött jag blev.
1 kommentar
Ida

Mayan är ett riktigt party-animal!! hoho