Mat mat mat

Jag är tokhungrig fast jag nyss åt. Just innan jag åkte hem från siknäs.
Slapp och skön dag i dag också, fan vad mysigt. Massa god mat och mysigt sällskap i dagarna två. Det gillas. Lungt tolvslag i hagen med siknäshästarna, vi såg inte ens några raketer, bara hörde.
Idag tog jag ut Stråla ur hagen en kort stund. Lika fin som alltid. Provade nya tränset som är något litet tyvärr, eller just precis.. Kanske passar bättre då hon inte har så mycket päls. Så sugen på att sitta på henne igen.
Kanske tar en liten tur med hemmahästarna på en stund. Om jag orkar. Znark.

BSF och Star Wars på tv i kväll. Sweet nice. Cola chips godis mat. Hungrig. Mmmhm.


Tänkte häromdan när jag skerv mitt "skojiga" inlägg att inte lyckas jag lura nån med det här men minst två gick påt i alla fall.
Sjuttsiken vad jag är lättroad. Fniss.
1 kommentar
Ida

Det blev verkligen ett mysigt nyårsfirande! :D