Nails

Det blev en bra dag av gårdagen också. Lugn och mysig. Bland annat långpromenad med hundar och Mayan plus telefon snack med Therese. Det är ju tyvärr inte allt för ofta vi hörs nu för tiden. Har saknat henne en del på senaste, då jag själv känner mig relativt alert och sällskapssjuk så skule det vara roligt att få lite besök igen.
Fablar, jag som inte är van med långa naglar har problem att skriva på tangentbordet nu och då är dom ju typ inte ens jättelånga. Jag skulle inte fixa att ha superlånga naglar och tänka då att ha sånt där pynt också ala Foki  http://fokis.se/2010/january/egentligen-inte-sa-mycket.html#comment
Hur tar man på sig kläder med dom där naglarna?
3 kommentarer
Marie

Ja och det är ju nästan ett under att inte fler hästar går på knäna när vissa tycker att det ska gå att rida oskott när hästen baar har två månader på sig att läka och växa från skoningar...Hehe jag har själv varit en sadan som klagat på min "hovömma" ponny som inte ville gå på grus på sommaren:P Jaja, sent ska syndaren vakna;)

Ida

Jisses vilka naglar!! Ja inte kan man då utföra nå vettigt under dagen med såna där ;P Undra om hon alls torkar sig efter toa-besök eller om hon bara skakar lite.. Nån som drar upp byxorna? hihi

Therese

Saknar dig också vännen.

Men snart ska vi iväg på äventyr jiipppiii :-D