Attans

Jag är skittrött men kan inte sova.
Fixar lite i mina bilder, tänkte blandannat ta och kopiera över allt till skivor ifall datorn skulle krascha plus göra en skiva med jobbfestbilder som är väldigt efterfågad och som jag har lovat länge.
Men det går inte och jag förstår inte varför. Bah Typiskt.

Hade ju hästarna inne en stund och.. ja vattnet tinade ju upp men inte torkade hästarna, dom blev dyngsvettiga i stället. Lite för varmt för dom inne kanske. He he. Ne för deras skull är det nog bättre att dra på ett täcke och gå ut i hagen och torka istället. Även då det är snorkallt.

Å så sitter jag och nöter harpan som vanligt. Jag bara måste sitta tills jag fått ut den minst en gång vilket ibland kan ta en mindre evighet. Men man blir bra tom i skallen i alla fall.

Väldigt najsigt med lördagsbesök och jag lagde väldigt god mat. Jag kan om jag vill. Det är bara det att jag aldrig vill.
Tråkigt att laga mat bara åt sig själv ju.
2 kommentarer
johanna

bland det värsta som finns är att laga mat bara åt sig själv.

Ida

Å jag la "riktiga" kort tills jag fick ut åtminstonde en patians ;P