Tårta

Vilken tung dag. Nacken och huvudet håller på att ta livet av mig.
Får panik över att jag är så risig hela tiden och inte orkar nånting. Det är inte roligt. Förut har jag alltid tänk "när jag blir bra.. " och varit helt säker på att jag ska bli bra. Nu när jag vet att jag antagligen bara måste lära mig stå ut samtidigt som det bara blir värre så känns det gode hopplöst ibland.
Varenda del av kroppen gör mer eller mindre ont, humöret suger och tröttheten övermannar mig.
Igår sov jag före halv nio men har ändå varit som en zombie idag.

Inte är det heller riktigt nån idé att förska sig på att följa nån serie på tv, jag hade tänkt kika på Legend of the seeker som skulle börja idag men jag har redan misslyckats.

Har i alla fall varit och ätit gomiddag hos mina föräldrar nyss med tårta till efterrätt. Mamma fyller år så grattis till henne.
Allt är även bokat och klart inför resan och det är inte länge kvar nu. Inte länge alls. Börjar kännas pirrigt.
0 kommentarer