Pirrig

Idag har jag bara varit riktigt slö, myst med min lilla familj och glott på tv. Kikade på Vampire Diares som började nu ikväll. Den var väl så där. Lite underhållning i alla fall men jag längtar till True Blood börjar om, den var ju riktigt spännande.
Å så förskökte jag se en film som heter Picture this men så usel den var. Det var bara en enda stor reklam för nån jäkla telefon... Riktigt riktigt usel.

Jag är riktigt pirrig inför min resa, jag önskar att jag kunde börja packa, går runt och planderar på vad jag ska ha med mig osv. Kanske jag borde ta och ta reda på nånting om Hamburg också men det är inte min stil ha ha, jag tar det som det kommer när jag väl är där.
Men sen så drömmer jag också att det är dags att åka och jag glömmer biljetter och det blir stress och kaos.
Jag längtar skitmycket. Jag längtar tills jag sätter mig på tåget ner till Stockholm med en bok i handen och some sweet music i öronen och bara är...
Sen ser jag fram emot att träffa Therese i Stockholm när jag kommer tillbaka från spännande Hamburg, konserterna och att se Göteborg.
Det är bara två veckor kvar nu och jag behöver det här avbrottet så mycket.
3 kommentarer
Zarah

Ja, kan man några ord så är det inte så svårt att göra sig förstådd. Namnet på arenan kan vara bra att veta. Color Line Arena. Då är det bara att säga det så förstår dom vad du menar :) och dom flesta är bra på engelska.

Du kan få mitt tyska nummer om du vill. Så är det bara du hör av dig när du är i Hamburg, om det är något du undrar över eller så :)

Dunder&Jag

Lite semester är alltid välkommet!!

Sara

Ja, snart är det Göteborg, kan inte fatta att det är dags snart. :) Ska bli så kul!