Mycket funderingar, många känslor

Otur ja. Ohja. Men jag är van liksom.
Hoppas bara min lilla fröken blir bra fort. Man får ont i magen då kusen är dålig och man dessutom inte kan vara med henne. Usch, jobbigt. Man hinner tänka många tankar.
Hon hade visst fått ett sår, inte så stort men djupt och hade väl fått in skit där. Dom vet inte hur hon har fått men men lyckats har hon.

Jag vill verkligen inte tänka tanken att jag kommer att missa allt jag ska vara med om nu men det är svårt.
Tänk om det jäkla vädret gör stopp för min buss/tåg så jag inte kommer fram så jag missar flyget. Uj uj.
Första konserten på turnen har varit i luxemburg nu i kväll. Galet spännande.
Pirrigt, ont i magen, kan inte sova, mycket funderingar, många känslor.
2 kommentarer
Johanna

Ja det verkar vara kaos med snö och inställda tåg och allt söderöver! hoppas det ordnat upp sig tills du ska iväg.

andreas nilsson

Tråkigt med stråla , jag hoppas att det går bra och så önskar jag dig en trevlig resa