Magiska magneter

Halv planeringsdag på jobbet och ja... Det var ungefär lika jobbigt som jag hade tänkt mig. Att sitta still på en liten oskön stol det är inte min grej. Efter en halvtimme gör kroppen så ont att jag ser stjärnor. När det sen kom en tråkig tant och visade en tråkig film om varför man inte bör röka ja då ville jag slita ut håret från skalpen med rötterna.
Tortyr kallas det.
I det läget hade jag bekänt vad som helst för att slippa.
Karl Petersen= Big snooozepill.
Nåväl, lite annan miljö och gratis (nåja parkeringen kostade 56 kr) mat och fika är ju aldrig fel.

Försöker hitta undanflykter till att fara ut med hästarna, det känns riktigt segt och omotiverat.
En promenad kanske? Jag måste ju verkligen röra på mig själv också, jag bara växer och växer och med mensmage nu dessutom så känner jag mig som en val. Urk.
Tack och lov för magneter som lindrar krampen i magen, det funkar jäkligt bra, bara trycka ner dom i troskanten (egentligen benmagneter för hästar) funkar även bra runt fotleder mot myrkryp i benen och runt nacken som mildrande av huvudvärk.
Halleluja för magneternas magiska inverkan.
3 kommentarer
Ida

Å jag sitter här på min magnetmatta :D Prima grejjer! Magnetmatta+fårskinn=tummen upp!

Zarah

sv. Det är tufft av dig att åka till Hamburg själv! :) men jag förstår att det är pirrigt haha.

Är det något du undrar över, tex tunnelbanan eller så.. så är det bara du frågar mig :)

M:et vid porten av Arktis

usch för sega, meninglösa dagar. varför man inte ska röka? Eh, finns det nån i Sve som gör det ännu? Förbud och portning är effektivt.

Skulle behövas i Norge. De röker som borstsbindare och det är äckligt. Usch. Skulle uppskatta att 50-70% av de i min ålder röker, har rökt eller feströker.



Hoppas din fysik lossnar, ut och aktivera med hästarna! De är ditt lyckopiller.

Inte långt kvar nu till Hamburg.. modig Du är!!!!