Flipp flopp

Jag flippar ur lite åt höger och vänster, det är inte mycket lungt i skallen nu. Jeees.
En jobbdag kvar sen blir det smärtrehab då, ska bli jättespännande. Lite nervöst också. Ska faktiskt bli riktigt intressant att träffa psykologen, kanske denne kan hjälpa mig att få någon ordning på min hjärna. Pffft.

Måste hämta hö och spån ikväll så det finns då jag är borta. Rasta hästar en sväng. Föra katten till mina föräldrar.
Helst vill jag bara sova.
Jag har bestämt mig för att ställa av Mayan resten av vintern. Jag hinner inte, jag orkar inte. Hon blir dessutom tokgalen av att vara ut så sporadiskt så då blir det inte ett dugg roligt att ta ut henne, hon bara flippar och stressar. Suck. Så får det bli, jag lägger min tid och energi åt Stråla och Leffe nu.
Men lite ångest ger det ju... Funderar även på att göra ett försök att annonsera om medryttare. Men vem fan vill komma ut till skogen och rida ett heltokigt gammalt varmblod? Ingen. (Fast hon är ju grymt fn, det krävs bara en del)
1 kommentar
Paula

Du har inte funderat på att skära ned på hästantalet dårå? Jag förstår allvarligt talat inte hur du orkar och då är jag inte ens sjuk som du är.. Är ju knappt man har ork (eller pengar) att hålla igång EN häst :).