Vad använder människor sin hjärna till

Tänk, man slutar aldrig förvånas över människor.
En arbetskamrat har idag fått en lapp fastlimmad på vindrutan till sin bil.
Det är så sjukt så det finns inte. Där har alltså någon retat upp sig så till den milda grad att denne har skrivit en arg lapp, gått ut och hällt superlim mitt på vindrutan och klistrat fast lappen där.
Detta trots att hon stod helt lagligt.
Hade hon stått olagligt eller i vägen hade man ju förstått en lapp, men lim liksom.
Vad fan tänker man med då? Seriöst?

 
Känner mig rätt risig idag. Var till sjukgymnasten en sväng och blev mjukare men än tröttare.
Blev en skritt tur på Leffe med Stråla som handhäst. Hon var lite smått odräglig i början, man får nu verkligen kräva lite mer koncentration av fröken och Leffe är också kanon som uppfostrare.
Flickorna var med på Mayan och Skorpan också, Skorpan är obeskrivligt söt.
Mayan har riktigt gott pli på sina polare, hon gick först på hemvägen och både Leff och Stråla hoppade vid minsta lilla min eller svansvifft från Mayan. He he  Bäst å passa sig för surtanten.
Attans bananer vad jag är dålig på att få med mig kameran.

En dag kvar sen ledigt 3 dagar, igen. Ho ho så skönt det ska bli.
Är kurs i helgen och jag har anmält mig och Stråla dit att tömköra men jag vet inte om jag har råd. Men jag vill verkligen.

0 kommentarer