Härliga rumpa!

Nu blir det en hel radda med bilder från i lördags när Ståla hämtades hem.

Först försökte vi prata med Bergakung, han vände rumpan åt oss och tyckte "talk to the ass bitches".
Tur han har en ruskigt tjusig rumpa.
(i bakgrunden står Stråla med polare)


Tur också att Stråla var mer pratsam, som vanligt


Stråla och Meja


"Men! ska ni redan gå??"


Nej då, vi bara fikade först, sen var det dags för kälktur


Anna-Cajsa körde först


Sen var det min tur att ratta min ädla springare. Det grymt roligt och hon var så fruktansvärt duktig


Efteråt så posade jag som den fotamodell jag är, notera fötternas moderna vridning. Notera även männen i bakgrunden som begrundar livet och kälkar


Renen på gården


och så Andreas son Sven med sin leksak han fick på frasses. En sån hade jag också velat ha, den blinkade så fint.


3 kommentarer
Johanna

Härliga bilder.

Marie

Duktig tjej:) Och Bergakung har jag sett i på en premiering, sååå snygg!

Ida

Hahaha vad du e rolig! Nu fick jag skratta flera gånger. Mycket vackert hur jag petade Stråla i näsan hoho Kram på du