Typiskt

Det är så typiskt. Har knappt kunnat hålla ögonen öppna på hela dan men när det väl är "dags att sova" liksom då kan jag inte. Varför? Varför kommer funderingarna bara på nätterna och helst vid sovdags. Varför?

Som tur är finns Tokio Hotel och deras älskade musik.
En av deras allra bästa:

Hilf Mir Fliegen



Jag har landat någonstans
Kan inte längre säga vart jag är
Har förlorat alla minnen
Det jag ser säger mig inget.

Ta mig tillbaka
Ta mig hem
Jag klarar mig inte ensam här ute

Kom och hjälp mig flyga
Låna mig dina vingar
Jag byter dem mot världen
Mot allt som håller kvar mig
Jag byter dem inatt
Mot allting som jag har

Berätta alla lögner
Gör så att jag tror på dem
Annars får jag ingen mer luft
Och denna tystnad gör mig döv
Bara gråa murar och inget ljus
Allt här är utan mig

Kom och hjälp mig flyga
Låna mig dina vingar
Jag byter dem mot världen
Mot allt som håller kvar mig
Jag byter dem inatt
Mot allting som jag har

Jag hittar mig inte längre
Känner inte igen mig själv längre
Kom och släpp ut mig härifrån
Jag ger allt för det
Jag längtar härifrån
Och vill tillbaks
Kommer bara längre bort
För varje ögonblick

Jag har landat någonstans

Kom och hjälp mig flyga
Låna mig dina vingar
Jag byter dem mot världen
Mot allt som håller kvar mig
Jag byter dem inatt

Kom och hjälp mig flyga
Låna mig dina vingar
Jag byter dem mot världen
Mot allt som håller kvar mig
Jag byter dem inatt

Mot allting som jag har
Mot allting som jag har

På piano. Den är underbar och man behöver inte vara ett galet TH fan för att uppskatta. Lyssna bara...
http://www.youtube.com/watch?v=kyvmsfFBrHE&feature=related
0 kommentarer