Trams

Det blev lite hollabaloo när hästarna skulle återbekanta sig med varann, Leffe var fruktansvärt vaktig och trots att dom stått inne över natten och pratat med varann så tillät Leffe inte Mayan och Skorpan att gå och hälsa på Stråla och det slutade med att han hade jagat in Stråla i ett hörn av hagen och där stod hon och var rädd. Så jag delade av hagen en stund, Stråla för sig själv men Skorpan var redig och gick in till henne (hon gör lite som hon vill den där ponnyn) sa "Hej och välkommen" och så var det bra med den saken.
Några timmar senare stod mor och dotter och kelade över tråden så då släppte jag ihop dom igen och allt var frid och fröjd.
Jäkla Leffe till att vara tramsig nu då.

Myrorna har kommit in igen. Vidrigt. Dom hittade ett nytt hål att krypa upp ur. Jag hoppas jag lyckats få undan dom igen, måste införskaffa mer antimyr prylar så snart det är vardag igen.
Imorgon kommer lite folk hit å fikar å så så jag måste väl typ diska lite och städa lite. Suck.
1 kommentar
Johanna

Nej jag tänkte bara allmänt, vi vill ju gärna hyra ett hus.