Ont i själen

Nu håller grannen på att skrapa ihop det sista och imorgon vid 5-6 på morgonen så drar han för gott.
Det gör ont. Jag har inte klarat av att tänka på det men nu blev det helt plötsligt så verkligt. *stoppar undan onda känslor, trycka ner ordentligt*
Jag har fått hjälpa honom lite lite, men jag hade velat ge honom mer hjälp.
Vi har burit över hans tvättmaskin till mig, den fick jag överta, den och en massa annat. Men vad gör prylar gentemot att förlora en vän?
Inte för att han är förlorad för alltid kanske men det känns så. Så mycket annorlunda att kanske åka upp och hälsa på nån gång jämfört med att alltid ha honom några steg bort bara.
*trycka undan*


Lite roligare så har Skorpan fått dra Strålas kälke över till sommarhagen för där ligger det kvar lite snö så jag kanske kan köra Stråla nån gång till. Skorpan var jätteduktig och pinnade på utav tusan, lite tungt men hon verkade tycka det var kul och såg så stolt ut efteråt, hon fick såklart massor med beröm.
3 kommentarer
Therese

Så trist :(

Vet ju hur bra ni kom överens och hur ni ställde upp för varandra om det var nått.

Förstår att det känns kramar om

Ska du vinka av honom imorgon då? å krama om honom ordentligt.

Snällt att du fick hans tvättmaskin m.m.

Dunder&Jag

Nej goda grannar och en hjälpande hand kan inte mäta sig mot saker... Hoppas du får någon ny bra granne, omän det inte blir det samma!

Mariam

hmm jag vet inte, kanske :/



tråkigt när vänner flyttar :(