So automatisch

Det ser ut som att det blr lite party för min del imorgon i alla fall. Just nu är jag då väldigt pepp.
Nu ikväll efter jobbet har jag hämtat spån. Min högst egoistiske far hade tänkt på att jag nog behöver hans släp en gång till innan han tar det några veckor.
Så nu är jag redo för snöstorm och annat elände. Skönt att ha fått in hö och spån innan det blir kris och panik för en gångs skull. Förra året var jag ju vid elva tiden på kvällen i full storm och regn och hämtade spån för att få in hästarna i stallet. När jag var klar hade spån precis överallt. Det skavde rätt fint i skruttan kan man säja. Horribelt. Då blåste det. Maha.

Nyaste från lieblings

Tycker bara att dom hade kunnat skippa robotarna annars är det grrrrr..

Engelska:
http://www.youtube.com/watch?v=13HWpk4MrbU
0 kommentarer