Idoler all over the place

Då var det dags för en ny säsong av Idol, inte för att jag tror att det kommer att finnas någon som får mig att följa det så slaviskt som Johan förra året men det är lite kul att små glo på.
Jag finner det otroligt facinerade att det i vårat lilla land finns så otroligt många som vill bli kända och att det finns så otroligt många som är beredda att göra bort sig i tv och att det finns så otroligt många som har noll självinsikt.

Nu är hästarna hemma igen, men jag trodde att det skulle finnas gräs att äta åt dom och så har dom varit och kört med betes putsen i hagen. Jag önskar att dom kunde kolla med mig innan dom gör såna där grejer som att fälla träd i vinterhagen. Dom tror säkert att dom gör nått bra men jag blir bara irriterad. Nu måste jag i alla fall ge dom hö men dom har ju lite lite gnag i hagen i alla fall.

Och på tal om Idoler så har ju Tokio Hotel vistats i sverige i dag. Hoppas att dom har haft det bra och nu är det bara dom kommer tillbaka hit med en konsert å det snart. Ho ho ho.
Hoppas också att de utvalda som fått chans till M&G är lyckliga nu. Så fräsigt.
Och jag hoppas att Kenza frågade dom lite vettiga frågor och att jag får se den intervjun snart.
1 kommentar
Ida

Tummen upp för idol-auditions! (om man får gömma sig lite då å då)