Frost

Ida skrämde mig rätt rejält i morse med ett sms att Stråla inte var i hagen när hon vaknade och att hon hade hittat igen henne långt bort.
Jo, då hade hon rivit hagen och gått in till tant Prollan. Gullunge. Tydligen känner hon sig trygg med henne i alla fall.

Riktigt kallt nu, imorse var det till att skrapa bilrutorna innan jag åkte till jobbet och nu ikväll så var det lånkalsoner och mössa och hela kittet då jag var ut med hästarna. Blev kallt ändå.
Riktigt härlig kväll med månsken som lyste upp vägen åt oss.

Försöker ladda upp bilder på pix men efter dom har gjort om så går det ännu sämre för mig med tröga uppkopplingen, man kan ju bli frustrerad för mindre. Dessutom blivit riktigt besvärligt att döpa bilderna, dom tycker säkert att dom är jätte finurliga. Äh, nu ger jag upp.

2 kommentarer
Johanna

Håller mer med om att pixbox blivit komplicerat!

Ja det är helt underbart att ha hittat inte bara 1 utan 2 underbara hästar som jag dessutom får rida hur OFTA jag vill :) Livet kan inte bli bättre!

Ida

Hej du!

Jag skulle vilja säga att det var Stråla som skrämdes! Hej å hå upp ur sängen med hjärtat i halsgropen! Tur att hon var inne hos Prollan.. =D