Jag luktar illa

Satan så trött jag blir av nya miljöer och nya människor, jag känner mig helt slut.
Men en trevlig kväll i alla fall och nu luktar jag jätteilla. Urk. Undrar om det är purjolöken?

Så fort jag blir förslappad av att vara ledig, nu är det jobb i helgen och 2 delade turer och jag vet inte hur jag ska orka upp. Imorgon börjar jag tolv men mamma ville jag skulle komma dit först, hon hade varit på nån föreläsning där någon bland annat pratat om hur man blir av med liknande värk som jag har så vi får väl se vad hon har att berätta för världsomvälvande.

Så bortskämd man blir av att ha hästarna på gården, även dom varit hemma förut så har dom ju varit bakom stallet men nu är dom precis på gården, det är så mysigt och varmt är det idag så Mayan kan vara naken.

Znark och god natt
0 kommentarer