Jag har bestämt mig

Så nu sitter jag och tittar på bilar. Jag har fått en stor spricka i vindrutan som växer för varje dag och jag tänker inte kosta på skrothögen nå mer pengar. Nu ska jag ha en bättre bil!
Jag har tre krav, den ska dra mindre än min nuvarande bil, den ska ha dragkrok och den ska starta utan problem.
Men det är ingen rackare som skriver ut hur mycket dom drar. Hm..
Å föresten ett fjärde krav, det ska inte vara en volvo. Många vofflos till salu.
Någon som vet av en sån bil skicka den my way.

Imorgon blir det ett intressant möte på jobbet. Det är frågan om våran grupp ska delas. Fram tills nu har jag tyckt nej men nu är vi för många, det blir ohållbart ur arbetssynpunkt, man vet inte ens vilka alla som jobbar hon oss är, men det vore samtidigt så himla tråkigt, jag har verkligen trivts med sammanslagningen och alla härliga människor.
2 kommentarer
Johanna

Sant :P

Dunder&Jag

Med bensinpriserna som är nuförtiden... men bil måste man ha _med dragkrok!!