Ingenting

Ida har varit här och vi har gjort... ingenting. Lika utslagna båda två. Jag kom med idén att gå på en promenad i solen som faktiskt visade sig idag, men den idén blev dissad fortare än man kan säja banan.
Kämpat med att hålla ögonen öppna även idag och inte lyckats många timmar, yr och vimsig och värk så inåt helvete.
Varit på rehab och även det var en pärs.
Jag känner mig jättegnällig och jag vill bara gnälla så då gör jag det.

Varit och bytt bil med pappa igen, lånat hens ena, så jag klarar mig tills jag hittar en egen ny bil.
Synd att den ska vara så himla dyr hans Terrano jag gillar den verkligen men men skatten fick mig att tappa hakan och mängden bensin den slukar är inte nådigt.

Åh, en liten semester resa skulle inte sitta helt fel.
3 kommentarer
Johanna

Ok, ja jag tycker då det är nog med 1! Det är ju så mycket runt omkring själva ridandet också. Är dom gamla när dom inte kräver så mkt motion? Får hoppas du hittar en medryttare då.

Johanan

Känner du till någon som hyr ut lösdrift eller stallplats i Brändön?

Marie

Tack för dina snälla ord...Jo det är himla jobbigt även om det är det enda rätta...