Idol är tråååkigt

Fy vad Idol är tråkigt utan Johan Palm. Visst är dom bra en del men jag saknar den där känslan, nånting som verkligen berör. Mariette får det i alla fall att fladdra lite extra i mitt bröst hon är så cool.
Svammligt och tjorvigt har det också blivit. Allt för att få in så mycket pengar som möjligt eller vad?

Samtal mellan mig och mamma:
Jag: "Nä nu ska jag fara hem och städa"
Mamma: "Jasså, ska du få besök?"

Ha ha ha ha. Känner hon mig? Man ska inte städa i onödan.
Jo tanken är att jag ska få besök imorgon av en person jag aldrig träffat förut, det är ganska spännande och jag hoppas allt går bra. Bland annat så ska det väl planeras vidare lite grann.

Jag försov mig rejält i morse... Dom ringde och väckte mig från jobbet halv åtta då jag skulle ha börjat sju, och tur det annars hade jag nog fortsatt sova länge till. Jag hade tydligen så fint lagt telefonen/väckaren brevid mig i sängen men stängt av den och snarka vidare. Något trött. Sen när jag slutade for jag hem och fortsatte sova.
Nu städas det i Idol pauserna.



You sit there in your heartace waiting on some beautiful boy to save you from your old ways.
1 kommentar
Therese

Nu mins jag en annan ska i drömmen jag berättade om.

Du skulle resa med någon du aldrig hade träffat tidigare det var därför jag inte visste vem det var.

Är det en resa ni ska planera så är det ju lite creepy, men jag har drömt sann drömmar förr, sen får vi ju så klart hoppas att det andra jag drömde inte händer.

Hoppas du får det trevligt iaf och att det går bra som du också hoppades.

Sen om det är nått du vill berätta får du ju gärna höra av dig blink blink

Skvallra lite.

Håller med dig om att idol är trist, det är verkligen bara Mariett & Tove som är bra.

Kram