Helgen

Det var en ganska tung helg då jag jobbade delad tur både lördag och söndag. På lördag var jag ut med hästarna där mitt i och hade det allmänt trevligt och var till och med pigg på morgonen men på söndan då var jag helt kaputt. Det har hållit i sig i dag också och jag har inte gjort så mycket, hovslagaren har fixat lite tassar och jag har varit hos sjukgymn. Annars, mest snark.
Lyckades se en liten intevju med kära TH på morgonprogrammet på 4:an igår. Det var ett bra inslag och när dom spelade monsoon i slutet då kom alla de "nykära" känslorna över mig.
Bill pratade bla om att dom måste leva sitt liv om dom och att dom inte kan leva för kamerorna och för de som vill att dom ska vara perfekta. Det var så bra sagt. En del behöver faktiskt inse att dom är helt vanliga människor där under allt övernaturligt underbart.

Maten som åts var fisk med tomater och purjolök. Alltså måste det ha varit purjolöken som stank så förbaskat.
Men jag är lite känslig mot en del lukter och speciellt viss matos. Bland annat när jag bodde på tuna så var det en granne där som lage mat som stank i hela huset. Min sambo tyckte det luktade gott och jag blev illamåeende.
Jackan luktar fortfarande lite grann i bland.
0 kommentarer