Fast i en hiss

På karlavagnen för en stund sen var frågan: Vem vill du sitta fast i en hiss med?
Då var det en 78 årig dam som ringde in och ville sitta fast med Mikael Persbrandt så hon kunde slänga sig om halsen på honom och pussa och krama honom. Ha ha ha. Härligt.

Då började jag ju såklsrt funder på vem skulle jag vilja sitta fast i en hiss med?? Hm.. Definitivt inte TH killarna, för då skulle jag bara kissa på mig av nevositet och det vore inte så lyckat.
Så jag tänker mig nog grannen, det är den jag kommer på just nu som jag gärna skulle spendera lite tid med och som jag vet skulle roa mig ett bra tag.
Jag har faktiskt suttit fast i en hiss en gång. Det var ingen vidare rolig upplevelse men då har man gjort det också. Då var det med Ida, hennes syster och deras kompis. Hissen fick totalfnatt och hackande åkte upp och ner men fastnade bara mellan våningarna.

Nu snöar det.
2 kommentarer
Johanna

Hästarna står typ i Bensbyn :)

Johanna

Haha, ja de står på Björkön som typ hör till Bensbyn ;)