Blogg beroende

Nu har jag lagt till ännu en blogg i min samling. Jag är lite sen eftersom det är en stor och populär blogg men jag har bara aldrig tittat in där förut.
http://fokis.se/
Men äntligen har jag hittat nån som bloggar om prylar som intresserar mig. Som får mig att säja oh ah, men gud så söta.
Det är ett måste att titta in. Fin söt blogg.

Jag älskar bloggar och har ett antal på ca 15 st som jag kikar in på varje dag och några jag kollar då och då. Både små och stora bloggare. Vissa engagerar mer än andra förstås. Och något som gör mig upprörd är när "mina" bloggare inte uppdaterar

Jag mår fortfarande illa som fan och tänker absolut inte ta de där tabletterna igen. Det är ju som typiskt, inte första gången jag råkat ut för äckliga biverkningar.
3 kommentarer
Johanna

Halkiga är konserverade persikor :D

Ida

Men Linda... du måste "härda ut", jag var på "fyllan" typ 1vecka när jag började med mina men det gav resultat sen!!!!

Therese

Jag har följt hennes blogg ett tag och jag gillar den skarpt, den skiljer sig verkligen från dom andra.