Ösregn

Regnet bara vräker ner nu. Fy fan vad trist.

Igår var jag så slut så klockan sex sa jag god natt till hästarna och gav dom massor med mat, tog 2 fyllepiller och halv åtta sov jag.
Idag har jag varit riktigt pigg. Fyllepillrena har inte heller gjort mig speciellt snurrig den här gången och värken lättade avsevärt om än inte helt så klart.

Jag lyssnade på P3 dokumentär i dag om sjukhusmorden i slutet på 70-talet. Över 20 gamla människor som blivit mördade på ett sjukhus utan att någon fattade vad som hände innan dom kom på personen på bar gärning.
Det var helt otroligt. Tyvärr hörde jag inte exakt allt som sades men det var väldigt intressant.

Annars bråkar datorn och jag är miss Crankypants.
2 kommentarer
Ida

Det lät ju helt läskigt!!! =( Jag har nog aldrig hört talas om de morden faktiskt.. brrrrrr

Johanna

Jamen exakt, vart fanken är snön??!?