All The Time In The World

Tömkörde Stråla idag. Superduktig fröken, inget stök alls. Väldigt nöjd matte. Ser fram emot kursen nästa helg.
Underbart härlig dag idag. Jag har tjoppat runt i linne hela halva dan, Ebba har njutit i solen och Leia har varit lös på gården.
Umgåtts med grannen, myst med hästarna.

Såg ju då tillslut Twilight igår, jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den...
Men jag vet tre saker:
Jag gillar inte hon som spelar Bella
Det blir lite knepigt när man komprimerar en hel bok till 2 timmar film
Edward sure is hot


På onsdag kommer Johans skiva, ska bli väldigt spännande, några låtar har redan kommit ut som smakprov och låten "All The Time In The World" är riktigt riktigt bra. Den känns i hela kroppen och ger mys rys i magen. Tycka om.

1 kommentar
Dunder&Jag

Men så bra att Stråla var duktig, blir det markarbete eller vad är det för kurs? Här har det oxå varit kanonväder! Sommarvärme!