Stupid me

Ibland är jag ju bara för jäkla korkad alltså.
Fast jag trodde jag var smart. Nej då.
Oh well, man lär sig nått nytt varje dag.


Det här huset hänger inte med i svängarna riktigt. När det är +5 ute så är här runt 27-30 grader inne och när det, som nu, är -5 så är det 17 grader inne. Jag friser ihjäl.

Åh nej! Ibland (typ jämt) är jag bara för jävla glömsk också. Jag skulle ju lägga nya lakan i sängen, nån hund hade spytt i den *Yuck* Vanligtvis får dom inte vara i sovrummet förutom på nätterna då jag också sover där men nu sov dom så gott när jag åkte till jobbet i morse så dom fick ligga kvar, och hade då lyckats kräkas i sängen. Två gånger. Najs.. Bara galla och bubbel i alla fall och inget annat äckel.
Lakanen är såklart tvättade men det ska ju nya i sängen också. Blä, det är så tråkigt.
0 kommentarer