Sanndröm?

Igår natt drömde jag att jag fick en till häst. Galet tyckte jag, hur skulle jag klara av att ta hand om den, men okej då. Sen blev jag väckt av ett sms från en kompis som visste en häst som skulle skänkas bort, nej, jag ska absolut inte ha en till häst, men sammanträffandet var lite lustigt. Dessutom när jag var och hämtade hö så försökte mannen som säljer hö pracka på mig två stycken. Bland annat en skadad 2 åring. Den hade visseligen passat bra in i mitt gäng *rolleyes*.
Hade jag varit miljonär och haft en egen stor gård med gott om plats så hade jag nog haft många många hästar. Helst skadade krakar.
2 kommentarer
dunder&jag

Hm, lustigt det där... igår blev jag erbjuden; nordsvenskt sto bortskänkes... men man har inte tid eller råd eller möljighet att stapla dem på hög.

johanna

Fina pållar.