Lördag och Söndag

Igår var då Ida och Andreas hit, dom hade packat med sig Dagg och så Ridde då  förstås.
Jag och Andreas for ut en sväng med hästarna, jag red Leffe och Andreas körde Dagg. Mysig tur men Leffe hade så otroligt mycket att göra med att kolla bak efter Dagg hela tiden så det blev lite balansträning för matte som resulterade i träningsvärk idag efter att ha klamrat sig fast på kuse. När vi travade en bit så trodde nog Leffe att han var tillbaka på travbanan och sen taktade han hela vägen hem. Fin kille i alla fall.
Efteråt blev det pizza, snask och mys i soffan (eller ja för vissa som inte somnade i alla fall, hi hi) Var tvungen att se melodifestivalen men jag överlevde det också, men jag måste bara tycka att det är fruktansvärt tramsigt med alla röstningar hit och dit. Pffft.
Töreborna åkte hemåt vid 00.30
Tidigare på dagen hade jag och Mayans medis varit ut med Mayan och Stråla också. Stråla var fruktansvärt sprättig och fick även lite skoter träning.

Idag är jag trött och har en ligga i soffan och försöka få bort den galloperande huvudvärken dag.
Det har blivit mycket gjort fredag och lördag och även om jag nu är trött och sliten så är jag också glad och nöjd.
Börjar bli hungrig nu, vad sjutton ska man äta idag då? Jag som hade tänkt vara duktig och laga mat i helgen, men det blev inget av det.
2 kommentarer
Andreas Nilsson

Det var väldigt trevligt med rid och kör turen , synd bara att Ida inte kunde följa

L

Jo, men ni får komma igen och ta å släpa med Idis också =D