Kan inte sova

Det är ju inget ovanligt men väldigt jobbigt. Speciellt när jag nu ska upp och jobba på 3- 4 timmar.
Kl 19 satt jag och kämpade för att hålla mig vaken, kl 23 när jag gick och la mig var det total stopp. Klarvaken och funderande. Crap!
Så jag gav upp till slut och har suttit och lekt med paint en stund, gjort väldigt fina konstverk. Ha ha. Lättroad.
Är så otroligt less på min uppkoppling också som bråkar så jag inte ens kan interneta som jag vill. Crap! Plus att datorn låter väldigt konstigt så jag blir lite orolig för den.
Imorgon måste jag komma ihåg att ringa sjukgymnast och halmförsäljare. Inte troligt att jag gör det dock.

Ptja, nu svider det som attan i ögonen, dags att prova sova igen kanske? Jag avskyr dessa sömnlösa nätter..
Dessutom är jag hungrig. Crap! Inte äta nu, no.
0 kommentarer