En månad kvar...

När ska jag lära mig att sluta planera? Bara för att jag är pigg en dag så får jag så mycket ideér som sen inte blir nånting av för att nästa dag är en trött dag.

Nu håller jag på att laga mat i alla fall men jag glömde tomaterna, stupid, det som är så gott i mat.. och så höll jag på att bränna det men kom på i sista stund, snurriga jag. Nå det blir nog bra i slutändan iaf och massor.
Ida, gör ett avbrott i flyttpackandet och kom och hjälp mig äta

Idag är det bara en månad kvar till eländet.. Jag vill inte, vill inte. Tänk att jag skulle få sån jäkla ålders noja. Livet bara rinner iväg... Känner mig inte ett dugg äldre än 20.

Jag har drömt två vampyr drömmar i natt och en bara obehaglig dröm..
4 kommentarer
Ida

Hoho det lät ju inte allt för lockande efter din matlagningsbeskrivning!! matförgiftning nästa eller?

Anonym

Neee. Nu är du elak. Man blir la inte matförgiftad för att jag glömde tomaterna heller =,(

Ida

Du skrev ju att du höll på bränna åxå*! hihihi

Anonym

Höll på ja. Nu ska du inte vara så där.

Det var väldans smaskigt faktiskt.