Ont det gör ont

Satan vad det var svårt att sova i natt, halvt omöjligt att hitta nån ställning som inte gjorde ont. Till slut så pallade jag upp med kuddar mellan knäna och fötterna så gick det bättre. Så när jag väl somnade så drömde jag om jobbet, igen. Hopplöst.
Det har i alla fall varit en bra dag idag, nästan lite för varmt dock men perfekt för att slappa med glassätning och en bok i gräset.
Har även fått andra hagen fixad med hjälp av bästaste grannen så nu har hästarna gott om mat igen, dom äter ju så fort kräken. Dom blev överlyckliga och såklart hade jag ingen kamera med mig då dom sprang runt och brallade ur sig sin glädje.
Det retar mig att jag inte kan gå så fort som jag vill, fast jag ska väl vara glad att jag kan gå i alla fall, då är det värre med att sitta och att böja sig. Det retar mig att jag inte kan göra det jag vill.
Fantastiskt underbart vackra kvällar nu.

Mayan älskar att bada (bilden är inte från iår)
0 kommentarer