Happy hippa

Igår var det då hippa för blivande fru Nilsson, det var riktigt trevligt. Vi åkte ut med båten till klubbviken, jag har aldrig varit där förut och det var riktigt mysigt där. Vi åt en lite fattig men väldigt god buffé och blev proppmätta. Såg en galen, lite barnslig, teater och skrattade så vi kiknade emellanåt. "Hallåå" "Hallå!" ha ha ha.
Jag som absolut hade bestämt för att vara nykter var inte sen att tulla på skumpan (inte speciellt svår övertalad). Sen satt vi på stranden i solnedgången och pratade och drack vin och skumpa och åt jordgubbar och hade det allmänt mysigt.
Ida var så söt i sin prinsesskrona och rosa klänning, ja som en riktig prinsessa.
Sen när vi kom tillbaka på fastlandet blev det utgång på färjan. Proppsmockat med folk. Det är roligt med fulla människor, jag vet inte hur många som frågade om Ida skulle gifta sig och så grattulationer och egna anekdoter och korkade frågor som "känns det bra?".
Ha ha. Typ- Nej jag brukar alltid gå omkring i prinsesskrona och slöja och Nej det känns fördjävligt.
Kanske inte. Nej det var kul att hon fick massa uppmärksamhet. En beundrare fick hon också som tydligen inte fattat att man inte ska stöta på de som snart ska gifta sig.

Självklart glömde jag kameran jag min eländiga klantskalle och jag försöker få fröken Ida att skicka mig bilder men jag får ingen reaktion. Ho ho!

Har mått riktigt bra idag, bara varit trött och jag lyckades klara mig undan böter trots att jag varit felparkerad i närmare ett dygn. Tack för det, ibland ska man ha tur också.
Sweet sweet.
1 kommentar
Dunder&Jag

Låter som ni hade det trevligt =) alltid kul att hitta på nått bus.