Sova?

Sova, vad är det?
Hostar, nyser, väser, svettas och funderar.
På en stund ska jag till läkaren på återbesök för min sjukskrivning så nu är det absolut ingen idé att ens prova. Få se vad han säjer då.
En bra sak är att FK ringde igår och ställde lite frågor. Det var en trevlig och förståeende kvinna. Jag som har varit så orolig att dom ska hitta på nått fuffens. Jag är överlag så paff över att det helt plötsligt finns så många människor som lyssnar och förstår. Läkaren, kommunhälsan, FK osv. Inte riktigt van det. Men det känns skönt att skeppet har satts i rullning i alla fall och det känns som att det sakta men säkert går åt rätt håll efter så många år.

Lite rolig underhållning så här på morgonkvisten är The Webb Genie http://en.akinator.com/ läskigt bra på att veta vem man tänker på. Tack till Magnolia för den länken =)

Aj, jäklar det gör ont att nysa. Jösses vad det är synd om mig nu. Måste komma ihåg att köpa näsdukar.
2 kommentarer
Sanna

Godmorgon.

Hoppas du får en bra dag =)

Snart är det helg!!!

Ida

Stackars lilla stumpan :( Kan ju inte direkt hjälpa dig med djuren.. men finns de nå annat jag kan göra? Kraaaaamar