Framåt


Meine Augen schau'n mich müde an und finden keinen Trost
Ich kann mich nich mehr mit anseh'n bin ich los
Alles was hier mal war kann ich nich mehr in mir finden
Alles weg wie im Wahn
Seh ich mich immer mehr verschwinden

Draußen hängt der Himmel schief


Ja det här året började ju inte som önskat direkt utan med ett rejält nederlag så nu tycker jag att det inte kan bli så mycket sämre, om man börjar på botten så kan det ju bara bli bättre.. Eller?

Finns mycket att se fram emot i alla fall så det är väl det jag får försöka göra
Tokio Hotels nya skiva
Johan Palms debut
Konserter
Singlar
Videos
Resor
Sommar
Ljus
Att må bättre

Hoppas bara Johans skiva blir så bra som jag tror och hoppas. Då ska jag stå där med 14 åringarna och skrika Jooohaaan! Ha ha





THs nya är jag rätt övertygad om att den kommer vara bra. Såklart. Men det faktum att det är många som oroar sig över allt prat om ett nytt sound gör även mig lite orolig. Hur som ska det bli jätte spännande när den väl kommer.


Såg Nacho Libre igår. Dålig film och slarvigt gjord, många tabbar som det att Jack Blacks stuntisar inte var ett dugg lika honom. Jag brukar inte direkt lägga märke till sånt men det var så uppenbart att jag funderade på om det var meningen.
2 kommentarer
Zarah

Yay du kan lägga upp videos! :D



Jag gillar heller inte att så många oroar sig över THs nya sound. Visst, lite undrar man över det..hur det ska låta å så men jag är inte ett dugg orolig. Tror det kommer låta skitbra!

Anonym

Yay! Tack vare dig!



Ja visst kommer det bli bra, hittils har dom ju bara utvecklats bättre och bättre.