TH dröm

Inatt drömde jag att TH var här i luleå och spelade. Jag och min vän Ida var där, hade jättebra platser brevid scenen.
Under konseren kastade dom ut bla plektrum och sa att man gärna fick lämna tillbaka dom efter konserten och komma och prata med dom. Dom sa även att dom skulle spendera 50 dagar här i lule men att dom inte ville att fansen skulle hänga utanför hotellet. (jojo) 
Ida fick tag på en bilfönsterskrapa (!) signerad av Gusti som vi skulle lämna igen och få prata med killarna efteråt. När vi närmade oss dom blev jag såklart skitnervös och spattig, så ändrar sig min kära vän som så att säja hade "biljetten" in på området och ville inte alls gå. Sen var hon inte min vän mer..

Dessutom är det ju nått fel på mig, förutom de uppenbara, jag har fastnat i patiensträsket (harpan) och det är till och med så illa att jag drömmer om skiten..

Annars då? Tung dag idag också. Riktigt tung. Suck. Tur vi har så otroligt söta tanter på jobbet.
Jag förbannar mina lår som nöter sönder alla min byxor.
Å så förbannar jag mig själv som fått dille på chips och dip. Vilket ju knappast hjälper lårsituationen heller. Ha ha.
Oh well..
0 kommentarer