Stenfrusna tår

Min vän Ida har idag åkt till gran Canaria för en veckas sol och mys och nu när jag sitter här med stenfrusna tår och bortdomnade lår så måste jag nog vara lite avundsjuk i alla fall.
Satan, vad det är kallt. Både ute och inne, golven här är som is, förstår inte riktigt detta, förra vintern hade jag ju 30 grader varmt hela vintern, har visseligen hellre lite kallt så man kan klä på sig och bädda ner sig i filtar.

Idag har det varit en tjej och provridit Mays för att bli medryttare. Hon verkade gilla M och det gick bra så jag hoppas hoppas hoppas, att hon kommer att stanna ett tag.
Leffe var lite busig idag, han blir lite bockig ibland. Gubben.

Annars har det varit en tung dag idag. En dag då jag helst bara hade legat hela dan.

Nu ska jag duscha lite värme i kroppen och placera mig i soffan under filtarna. Brr brr.
2 kommentarer
Andreas Nilsson

Jag kan förstå att det måste ha varit kallt att rida i dag , men vad det har varit vackert väder . hoppas att det går bra med din medryttare .

L

Ja oj vad vackert det är. Men det får gärna vara lite varmare än 15-20 grader kallt.

Tack för det, håll tummarna.