Sol

I går kväll när jag skulle sova så var det nånting som lät, först trodde jag att det var Ebba som snarkade, det lät ungefär så, men jag kom till slut fram till att det var jag själv som andades. Charmigt..

Strålande sol idag, underbar vinterdag, så idag blev det en promenad, man måste passa på att försöka suga åt sig lite ljus, en väldigt långsam promenad. Det var väldigt mycket trafik i farten idag så Stråla fick passa på att titta på bilarna. Förstår inte riktigt varför hon får för sig att vara rädd för bilar ibland, det går alltid över efter ett tag, lite ovana blandat med mycket rastlöshet kanske.
Fan vad jag skulle behöva nån skötare/medryttare..

När vi kom hem igen stannade och pratade med grannen en stund och då höll jag på att tuppa av igen. Men det är ju så trååååkigt att bara vara inne. Mamma har i alla fall fått mig att lova att ta med telefonen överallt utifall att jag skulle svimma.

Nu blir det i alla fall inga mer aktiviteter idag. Tv:n och datorn och en chipspåse. Mhm.
3 kommentarer
Dunder & Jag

Nu har jag hittat in på din blogg! Ser att du inte varit riktigt pigg... krya på dig

Ida

Men stumpan! Vilken tur att din mamma sagt åt du! morr Vi tänkte komma och våldgästa dig lite i veckan.. :D Kramisar

Jag

Ida: Åh, du behöver inte gästa så våldsamt, jag ska inte göra motstånd, tar emot med stora famnen.



Dunder: Vad roligt. Tack för det =)