Rymligar

Herregud då var det fredag igen. Vart tog veckan vägen egentligen?
Äntligen är det varmare. Halleluja!! Bara 7 grader nu.
Mayans nya lilla medryttare sms:ade idag och frågade om hon fick köpa en grimma åt Mays. Ja för sjutton köp  
Hon verkar ivrig att få komma hit och ivrig att göra saker så det verkar lovande.

Busarna kusarna har knäckt hagstolpar och varit på en liten tripp utanför hagen idag. Alla utom kära lilla Leffe som inte vågar gå över tråden då den ligger på backen. Hjärtat.
Snygga grannen hade fångat in de förrymda fålarna och lagat hagen.
Måste kolla över strömmen, det kan vara lite trixigt på vintern, jag får nog flytta jordtråden tror jag.

Vad ska man göra i helgen då? Tjura lite över att jag inte kan åka iväg som jag velat och trösta mig själv med en film kanske..
2 kommentarer
Anonym

Ja men nu jävlar! Är snyggingen driftig åxå? hehe det låter ju najjs ;D Du kan ju komma o hälsa på här!! ;D hihi Krams

Therese

Tur att du inte har en hästrädd granne.

Trist att du inte är här hade varit skoj, blev det

någon film för dig?