Mer snö

Ja det är ju fantastiskt att det aldrig slutar snöa och blåsa.
Hade tänkt ta en lång promenad med hundarna idag men ne det blev bara 20 minuter snön blåser in överallt.

På promenad i snövädret, vägen har drivit igen


Observera hundarnas miner, inte så nöjda dom heller


Annars har det bara varit en slö dag idag. Varit och fått mys massage och sen slappat i soffan. Skönt.

Inatt drömde jag att jag hade cancer i höger knä och i magen. Antagligen för att vi pratade lite om cancer igår och för att jag legat konstigt och fått ont i knät. Men det var en obehaglig drö, jag var övertygad om att jag skulle dö.
Sen drömde jag som vanligt en massa annat knaseri.
Det skulle vara kul att ha sina drömmar typ på film så man kan se dom igen.
3 kommentarer
Ida

Hahaha Speciellt på 2a bilden såg de ju Mest nöjda ut! hahaha Lura ut Stackars hundarna i ovädret.. hihi

Ida

Vars har du fått massage förresten? hos grannen eller? hihii

Anonym

Ja dom har det inte lätt mina jyckar =D



Pfffft. Nee.. I stan på massagebyrån. Sånt där genom jobbet.