Kallt

Idag är det riktigt kallt, nästan 20 grader och så blåser det. Men jag har trotsat kylan och varit på en liten ridtur. Skrittade i nysnön på Leffe med Mayan och Stråla som handhästar. Jag hade packat på mig lagom massor med kläder för jag frös ingenting, månsken och mys i skogen, Stråla skötte sig exemplariskt idag.
Lite äventyrligt blev det då Leffe gick av vägen och följde ett skoterspår och jag inte märkte nånting förrän efter efter ett tag då dom började trilla av skoterspåret ner i djupsnön på sidorna. Lite trixigt att vända hela ekipaget men det gick fint ändå.

Det är väldigt korkat att fara och handla på kvantum på en fredag eftermiddag. Köa en kvart för att komma in, trängas och krocka med kundvagnar där inne och köa en kvart för att komma ut. Urk.
Så hade jag tänkt fara och köpa ett nytt minneskort, men det glömde jag såklart bort.

0 kommentarer