Gamla dagböcker och kärleksbrev

Inatt så började jag söka en sladd till en tv och hittade lite gamla dagböcker, från 96-02, och fasnade i dom.
Väldigt intressant läsning, det som är "roligt" är att det är väldigt mycket liknande tankar och problem då som nu.
Kan ju tyckas lite tragiskt att jag fastnat i en samma destruktiva tänkande om än betydligt bättre nu än då.
Kul var också att hitta lite gamla kärleksbrev. Dom läste jag med ett leende. Speciellt en mening "jag saknar även då du är arg på mig". Den var som gullig.

Har fått behandling idag så jag är lite mörbultad.

Vattnet har tinat upp nu tack och lov, men tydligen är det nå fel på cirkulationen i huset så imorgon bitti kommer rörmokaren.

Hade lite planer på att åka till min vän i skeå i helgen och hälsa på. Men dom planerna gick i intet, det löste sig inte med alla djuren. Mina föräldrar kunde inte passa hundarna för pappa har en skadad unghund. 
Hon kommer hit på nån vecka men det hade bara varit så fantastiskt otroligt skönt att få åka iväg.
2 kommentarer
Ida

Ojoj det lät farligt roligt! ;P hehe =D

dunder & jag

Hm, det är rätt kusligt faktiskt att 80% av det tankar man tänker idag tänkte man också igår och så gör vi år in och år ut. Inte undra på att det tar tid att ändra sitt tankemönster för att må bra!!