10/2

Jag vill så mycket men orkar så lite. Det är otroligt frusterande..


Igår när jag släppte ut hästarna så var Skorpan fortfarande blöt från dan innan och det snöade (5:e dan i rad) så jag tog på henne ett täcke.
 När jag gav mat kring fem sex så var allt som det skulle, men när jag sen tog in dom på kvällen så hade hon täcket runt halsen. Och det var helt!
Alla spännen var fortfarande spända, maggjordar och bensnören. Hur fasiken lyckas man krypa ur det?
Sen var det ett ihärdigt demonstrativt kliande när vi kom in.
Skorpan tycker täcken är trams. Hi hi.
2 kommentarer
Ida

Tjallå! Ja du ibland kan dom förvåna en dom små liven ;D Nu drar jag på typ 3timmar.. du får ha det så najjs å å får vi styra upp nått när jag kommer hem! ;D Kram

L

Ja verkligen.

Definitivt styra upp nånting.

Jag är helt övertygad om att du kommer att ha det jätte najs.