Tokhästar

Har just varit ute på en månskenstur med mina älskade pållar.
Körde Skorp med Mayan och Leffe på släp.
Dom var tokpigga allihopa men speciellt Skorpan, jag lät henne springa på lite som hon brukar men så satte dom världens tokgalopp genom byn hela högen bockandes och brallandes. Ha ha. Tok. Det gick nästan inte att få stopp på Skorpan.
Fantastiskt väder, kan det hålla sig så här nu så kan jag nog hålla igång mina hästar också.
Extra härligt idag med en fullmåne som lyser upp i natten <3

När jag kom till hagen och skulle hämta hästarna så kom Mayan ut från vindskyddet ochjag har sett Skorpan där inne ganska mycket, så det används =D

Nu är det nå knas med min värme igen. 13 grader inne! Det är ju inte klokt. Nåväl, bara gräva ner sig under täcket.
2 kommentarer
Johanna

Det var verkligen en underbar måne igårkväll! :)

Ida

Men brrrr så kallt!! inne alltså.. det verkar ju skumt det där..