Nu då

Vad gör jag nu då? Nu har mina besök farit och nu känner jag mig rastlös. Trodde jag skulle vilja sova hela dan i dag men jag tom vaknade relativt tidigt. Har hunnit hämta hö och fixa hagen som ponnyn bara gick ut ur innan folket kom.
Hon är rolig Skorpan, hon har bara knallat in och ut ur hagen som hon själv vill i flera dar. Hon går ju ingenstans och jag har haft så mycket att göra så hon har fått hållas. Men nu har jag dragit om strömmen så nu får hon faktiskt stanna där inne med de andra två.

Katten har i alla fall äntligen kommit in. Vet inte vad hon har fått för knäpp som inte vill komma in. Den här gången var hon ute i tre dygn, jag har sett henne och hört henne men inte fått in henne. Bad Kajsa prata med henne så det kanske var det som hjälpte...
Well well. Promenad är jag inte så sugen på, det blåser ju som sjutton här över ängarna och i skogen är det så mycket snö.
Mmm. Chips å film i soffan låter mycket bättre.
0 kommentarer