Ja god jul då

Lyckades försova mig idag också!?! Jag förstår inte hur jag gör förutom det att jag inte lyckas sova på natten. Men hur lyckas jag låta bli att vakna? Helt hopplös.
Annars har det varit en bra men intensiv dag. Handlat julklapparna efter jobbet och det var nästan inge folk alls i farten då jag var. Mycket konstigt.
Mängder med snö trillar ner på oss och jag oroar mig lite för att det ska bli svårt att ta sig fram imorgon.
Nu tuggar jag på knäck och ska snart krypa ner i sovpåsen bara jag får in katten. Hon blev skjaj för nått och sprang och gömde sig.. Jag är mycket mycket trött.

God jul gott folk


Skorpan förra året då vi var och julade för några barn i byn.


Just nu kom Skorpans lilla skötare förbi med en julklapp åt jag. Jag blir alldeles rörd, så rart.
Hon ska också få en liten klapp hade jag tänkt med jag hade den ju inte klar. Typiskt..
Fick även den obligatoriska julklappen utav gubben Ivan. Han är också så rar.
1 kommentar
Dunder&Jag

Hm, kan det ha varit en ny väckarklocka från gubben Ivan månne tro?? ;0) God fortsättning!