Idag, igår, imorgon

Som vanligt är vi bäst på julfester på mitt kära jobb, och som vanligt blev det kanske lite för mycket att dricka trots att jag lovat mig själv att ta det väldigt lugnt, det är liksom så svårt att låta bli i det roliga sällskapet.
Men jag mår faktiskt riktigt bra idag, bara väldigt seg och för en gångs skull så har jag inte någon dagen efter ångest. Sweet.
Fast min bakismage klarade inte riktigt av att se en av våra kunder borsta tänderna och spotta i en mugg, då höll min pizza på att komma upp igen. Tur dom säljer pizza på jobbet förresten, den satt ganska fint.

Ska fara och titta på en bil imorgon, hoppas den är nånting att ha.

Nu, duscha och sova. Delad tur imorgon. Suck.

För övrigt skulle jag bara vilja gråta en skvätt då jag läser om stalkerdramat. Att vissa människor inte har några som helst gränser.
1 kommentar
Dunder&Jag

vad blir det för bil då?