Det var det

Min dator har inte varit på på flera dagar. Väldans ovanligt.
Julafton jobb till 16 sen till min äldre bror med familj för god mat, gott sällskap, fina julklappar, väldigt sköna fotöljer och en bra film sent på kvällen .
Jag fick ett bettlöst träns vilket var suveränt då jag har gått och kikat på ett sånt länge länge men det har inte blivit av.
Juldagen, jobb till 15 sen hem till mina föräldrar för middag med båda mina bröder och deras avkommor. Fasen dom som bor i älvsbyn är ju 16, 18 och 20!! Men hallå, sluta bli äldre för sjutton. Jag kan ju inte ha en brorson som är 20. Nooo.
För mig blev det tyvärr att avrunda tidigt då jag var fruktansvärt slut i både kropp och knopp. Så jag t.o.m hoppade efterrätten. Tsk tsk.
Annadagen jobb delad tur och sömn däremellan. Längtar otroligt mycket till imorgon då jag är ledig (=sova) och Kajsa kommer för behandling. Sweet.

0 kommentarer