Då var jag med bil igen

Ännu en dag har flutit förbi.
Har varit och hämtat hem mina nya bil, en Ford mondeo blev det, den hade allt jag ville ha och verkar vara i fint skick så den fick det bli. Nu hoppas jag verkligen att den tickar på utan problem i några år.
Skulle bara behöva installera min cd i den också, om jag vet vart jag har den... Hmm.
Det är ju så mycket roligare med cd och inte bara radio. Det blev aldrig att jag satte in den i Jettan för där kände jag på mig att den inte skulle vara så länge.
Sen har vi bogserat Trerranon på verkstan, hoppas den går att rädda, det är en fin bil.
Och på tal om trasiga manicker så är min tvättmaskin också trasig, trodde först bara att det var något stock i den men den verkar vara rent trasig.
Så om jag ser skitigare ut än vanligt så vet ni varför. Kanske jag måste önska mig en tvättmaskin i "julklapp" istället för bidrag till min konsertresa i februari. Mycket mycket tråkigare..
Och på tal om det så skulle jag behöva beställa lite biljetter och någon sovplats. Oj oj, det närmar sig.

Gått på en promenad med alla djuren (utom katten då förstås) och Skorpan sprang lös. Hon är mycket roande.

Å så har jag klätt julgranen. Måste bara köpa glitter också, mycket glitter ska det vara =)
2 kommentarer
Dunder&Jag

Shit pomfritt vi verkar ha samma åkomma... har just köpt ny kyl/frys och sedan ny beg bil. Nu har också tvättmaskinen havererat och spisen är på god väg =/

Marie

Nu då?